mandyaanhetreizen.reismee.nl

Het nieuwe avontuur

Lieve allemaal,

Nog 1 laatste dagje hier in Paraburdoo en dan naar bijna twee jaar zal dit niet meer mijn huis zijn. Morgenvroeg om 10.05 vertrekt mijn vliegtuig richting Perth en vandaar naar Azië. Eerst ben ik vandaag nog druk met het pakken van mijn koffer en vanavond een groot afscheidsfeest, volgens de berekeningen zullen er ongeveer 30 mensen komen, laten we hopen dat het allemaal gaat passen in de tuin. Het zal gek zijn om hier weg te gaan en niet meer terug te komen. Toen ik vertrok uit Nederland wist ik wanneer ik weer ongeveer terug zou komen, maar hier zal ik de eerst komende jaren waarschijnlijk niet meer terug komen. Hoewel ik nog niet aan het afscheid wil denken verheug ik me wel enorm op mijn nieuwe avontuur. Morgen zal ik vanuit Perth naar Kuala Lumpur vliegen waar ik voor de nacht een hotel heb geboekt en zondag morgen zal mijn laatste vlucht zijn naar Nepal. Hier zal ik vier weken blijven voor ik verder reis. De eerste week zal een introductie zijn en hier zal ik vanalles leren over de cultuur en leuke uitstapjes maken. Hoe het schema er verder precies uitziet week ik niet, wel weet ik dat ik één week in de bergen ga trekken, één week een avontuurweek heb met raften en het nationale park en één week vrijwilligerswerk. Ik kijk er enorm naar uit en morgen na het afscheid waarschijnlijk nog veel meer. Ik zal proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden en weekelijks een blog te schrijven ook zal ik proberen vaak foto's en kleine stukjes op mijn facebook te zetten om jullie op de hoogte te houden.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

mama

Een nieuwe tijd gaat nu aanbreken na 2 jaar bij je aupair gezin te hebben gewoond. Ik wens je heel veel plezier toe tijdens je reizen. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active