mandyaanhetreizen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Mandy


Hello and welcome to my travel blog!

This is the place to stay up to date with all my adventures and experiences during my travels. From now on, I’ll post stories (verhalen) and photo’s (foto’s) regularly on this blog. And via the map (kaart) you can always find out where I am and where I’ve been! More information about myself and my travels can be found on my profile (profiel).

Would you like to automatically receive an email whenever I put a new story or new photos on the site? Subscribe in the right column, just add your email.

I would love to see you again on my travel blog and feel free to leave a comment now and then!

Thanks for traveling with me!

Love,

Mandy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active